28.1.2020 klo 09:00 - 12:00
Kouluttaja: Wistec Oy:n asiantuntija
Kesto: 3h
 
Ilmoittautuminen alkaa 9.12.2019 klo 9
 
Ilmoittautuminen päättyy 30min ennen webinaarin alkua. Jos tämän jälkeen haluat osallistua webinaariin, pyydä linkki osoitteesta koulutus@ilry.fi
 
Office 365 -palvelut tarjoavat suuren määrän erilaisia yhteiskäyttöominaisuuksia. Käytännössä tämä tarkoittaa, että useilla sovelluksilla voidaan työskennellä yhtäaikaisesti monen käyttäjän voimin.
Koulutuksessa opit ymmärtämään, mitä vaaditaan yhteiskäyttöisyyden mahdollistamiseksi, mitkä sovellukset sitä tukevat, miten niitä käytät sekä miten ratkaiset mahdolliset ongelmatilanteet.
 
Koulutus sopii käyttäjille, jotka hallitsevat Office 365:n perusteet.
 
Ohjelmaversio:
Koulutuksessa hyödynnetään Office 365 -pilvipalvelua ja Office ProPlus -sovelluksia.
 
Koulutuksen sisältö:
Yhteiskäyttöisyys lähtee pilvestä
  • Office 365 -sovellukset, jotka tukevat yhteiskäyttöisyyttä
  • Miten saan yhteiskäyttöominaisuudet käyttööni?
  • Tiedostojen tallentaminen Office 365 -pilveen
Tiedostoni pilvessä
  • Tiedostojen jakaminen: OneDrive vs. SharePoint
  • Mihin Teams tallentaa tiedostot? Chat, kokoukset ja tiimit
  • Miten pääsen tiedostoihini käsiksi mobiililaitteella?
  • Miten käytän yhteisiä tiedostoja: parhaat toimintamallit
  • Entä, jos jotain menee pieleen: versionhallintaominaisuudet
OneNote yhteiskäytössä
  • Mitä tarkoittaa ”jaa muistiinpanot”: Outlook, Teams, SharePoint
  • OneNote -muistikirjan luominen: parhaat toimintamallit
  • Miten käytän jaettua muistikirjaa: Teams, OneNote Online, työpöytäsovellus ja mobiili
  • Kevyen kokoustamisen malli OneNotella
Teams tiimi ja Office 365 -työkalut
  • OneDrive ja SharePoint Teamsissa
  • Teams-käyttäjien hallinta lyhyesti
  • Ilmoitukset, keskustelut ja Forms-kyselyt tiimeissä
  • Tehtävien hallinta Plannerilla