1

kesä

1.6.2021 klo 17:00 -

1.6.2021 klo 20:00

Lahti
Häme ja Keski-Suomi

Ilmoittautuminen:

Alkaa 7.12.2020 klo 12:00, päättyy 28.5.2021 klo 14:00

Asiakaspalvelulla kilpailuetua

Kouluttaja: Yrjö Koskinen, Buusti Oy
Kesto: 3h

Asiakaspalvelutaitoja ja -asennetta täytyy ylläpitää koko ajan, jotta pystytään vastaamaan ja ylittämään asiakkaiden odotukset. Webinaarissa opetetaan mikä tekee asiakaspalvelusta merkittävän kilpailuedun ja miksi tyytymätön asiakas on mahdollisuus. Koulutuksessa keskustellaan asiakaspalvelusta myös osallistujien esimerkkien kautta.

Koulutuksen sisältö

  • Asenne ratkaisee
  • Asiakkaan odotusarvot
  • Asiakaspalvelijan parhaat vuorovaikutustaidot
  • Puhelinasiakaspalvelun haasteet
  • Tyytymätön asiakas on mahdollisuus
  • Sisäinen asiakaspalvelu
  • Asiakaspalvelijan huoneentaulu

Webinaariin osallistuneet saavat Parasta asiakaspalvelua – 1 kuukauden työkirjan.  Kouluttajana buustaaja ja henkilöstökouluttaja Yrjö Koskinen.