29.4.2021 klo 17:00 -
29.4.2021 klo 20:00
Ilmoittautuminen:
Alkaa 7.12.2020 klo 12:00,
Webinaari: Asiakaspalvelulla kilpailuetua
Kouluttaja: Yrjö Koskinen, Buusti Oy
Kesto: 3h
Asiakaspalvelutaitoja ja -asennetta täytyy ylläpitää koko ajan, jotta pystytään vastaamaan ja ylittämään asiakkaiden odotukset. Webinaarissa opetetaan mikä tekee asiakaspalvelusta merkittävän kilpailuedun ja miksi tyytymätön asiakas on mahdollisuus. Koulutuksessa keskustellaan asiakaspalvelusta myös osallistujien esimerkkien kautta.
Koulutuksen sisältö
- Asenne ratkaisee
- Asiakkaan odotusarvot
- Asiakaspalvelijan parhaat vuorovaikutustaidot
- Puhelinasiakaspalvelun haasteet
- Tyytymätön asiakas on mahdollisuus
- Sisäinen asiakaspalvelu
- Asiakaspalvelijan huoneentaulu
Webinaariin osallistuneet saavat Parasta asiakaspalvelua – 1 kuukauden työkirjan. Kouluttajana buustaaja ja henkilöstökouluttaja Yrjö Koskinen.
Tutustu webinaariohjeisiin ennen osallistumista.
Ilmoittautuminen päättyy webinaaripäivänä klo 15.30. Jos tämän jälkeen haluat osallistua webinaariin, pyydä linkki osoitteesta koulutus@ilry.fi