29.10.2025 klo 09:00 -
12.11.2025 klo 10:00
Ilmoittautuminen:
Alkaa 6.6.2025 klo 12:00,
Tapahtuman järjestäjä:
Insinööriliitto IL ry
Laadun ja laadunvarmistuksen perusteet
Ajankohdat
Webinaarisarjan sisältö
Sarjan ensimmäinen jakso käsittelee käytännönläheisesti sitä, mitä eroja on laadukkaan ja keskinkertaisen tekemisen välillä, ja miksi laadun ymmärtäminen on välttämätöntä onnistuneen asiakaskokemuksen tuottamiseksi. Toisessa jaksossa keskustellaan riskien ja mahdollisuuksien tunnistamisesta ja siitä, miksi ennakointi on parempi toimintamalli kuin reagointi jälkikäteen. Kolmannessa jaksossa keskustelun aiheena on toimintatapojen ja prosessien parantaminen asiakaslähtöisesti, ja miksi asiakassuuntautuneisuus johtaa parempaan liiketoimintaan.
Kouluttaja
Kouluttajana toimii diplomi-insinööri Petri Lehtipuu, joka työskentelee KWH Logisticsin ESQ-johtajana sekä Excellence Finlandin verkostokumppanina. Hän yhdistää teknisen asiantuntemuksen, johtajuuden ja asiakaslähtöisten prosessien käytännön kehittämiskokemuksen tavoitteena mitattavat parannukset organisaation toiminnassa. Petri on omistanut uransa jatkuvan parantamisen ja vaikuttavien muutosten edistämiselle. Hän hallitsee laatutyökalut ja -menetelmät, joita ovat mm. Lean Six Sigma, ISO-standardit , EFQM-arvioinnit ja benchmarkingin ammattimainen käyttö prosessien kehittämisessä.