29

loka

29.10.2025 klo 09:00 -

12.11.2025 klo 10:00

Online

Ilmoittautuminen:

Alkaa 6.6.2025 klo 12:00, päättyy 29.10.2025 klo 08:45

Tapahtuman järjestäjä:

Insinööriliitto IL ry

Laadun ja laadunvarmistuksen perusteet

Ajankohdat

29.10 klo 9-10 Laadun perusteet ja asiakaskokemus
5.11. klo 9-10 Riskien ja mahdollisuuksien tunnistaminen
12.11. klo 9-10 Asiakaslähtöinen prosessien ja toimintatapojen parantaminen
 
Ilmoittaudu kerralla sarjan kaikkiin osiin!

Webinaarisarjan sisältö

Sarjan ensimmäinen jakso käsittelee käytännönläheisesti sitä, mitä eroja on laadukkaan ja keskinkertaisen tekemisen välillä, ja miksi laadun ymmärtäminen on välttämätöntä onnistuneen asiakaskokemuksen tuottamiseksi. Toisessa jaksossa keskustellaan riskien ja mahdollisuuksien tunnistamisesta ja siitä, miksi ennakointi on parempi toimintamalli kuin reagointi jälkikäteen. Kolmannessa jaksossa keskustelun aiheena on toimintatapojen ja prosessien parantaminen asiakaslähtöisesti, ja miksi asiakassuuntautuneisuus johtaa parempaan liiketoimintaan.

Kouluttaja

Kouluttajana toimii diplomi-insinööri Petri Lehtipuu, joka työskentelee KWH Logisticsin ESQ-johtajana sekä Excellence Finlandin verkostokumppanina. Hän yhdistää teknisen asiantuntemuksen, johtajuuden ja asiakaslähtöisten prosessien käytännön kehittämiskokemuksen tavoitteena mitattavat parannukset organisaation toiminnassa. Petri on omistanut uransa jatkuvan parantamisen ja vaikuttavien muutosten edistämiselle. Hän hallitsee laatutyökalut ja -menetelmät, joita ovat mm. Lean Six Sigma, ISO-standardit , EFQM-arvioinnit ja benchmarkingin ammattimainen käyttö prosessien kehittämisessä.